Catorze establiments de Castelló se sumen a la setmana del desdejuni valencià
La campanya, que convida als castellonencs al suc de taronja, se celebrarà del 30 de novembre al 4 de desembre
Catorze establiments de Castelló se sumen a la Setmana del Desdejuni Valencià, una iniciativa en la qual els clients seran convidats al desdejuni de taronja amb l'esmorzar.
Aquesta campanya començarà dilluns que ve 30 de novembre fins al 4 de desembre amb la participació de 80 establiments de tota la Comunitat Valenciana.
Així, totes les persones que de dilluns a divendres de la setmana vinent prenguen el seu desdejuni valencià (cafè, llet o infusió i una torrada d'oli o de tomaca) en aquests locals, seran obsequiats amb un suc de taronja natural elaborat amb taronges autòctones certificades per la nostra entitat.
Els locals castellonencs que s'han adherit figuren Gelateria El Mirador, Cafeteria Grace, Cafeteria Estimat, Restaurant Això de Pepe, Restaurant Lipizano, Gambrinus Borrull, La Vermuteria 1858, Restaurant Com Abans, Granopans, Cerveseria Blasó, Restaurant Els Aragonesos II, Bar Cafeteria Aromes, Gambrinus Mos i Restaurant Rosangels.
Segons ha explicat José Enrique Sanz, Director Gerent d'IGP “Cítrics Valencians” -organitzadors d'aquesta campanya- “la Setmana del Desdejuni Valencià 2020, un esdeveniment ja consolidat i indispensable en el calendari gastronòmic valencià, reuneix un total de 81 cafeteries, bars i restaurants de tota la Comunitat Valenciana amb la finalitat de promoure, amb especial motiu enguany, el desdejuni local.
A més, José Enrique Sanz ha apuntat també que “ens hem encarregat de fer arribar més de 8.100 quilos de taronges de primera qualitat als establiments de València, Alacant i Castelló. Estem molt satisfets amb aquesta iniciativa que permetrà promocionar amb molta intensitat la gran qualitat que tenen els cítrics valencians”.
“Des de Cítrics Valencians entenem que aquest tipus d'accions són fonamentals per a continuar impulsant el coneixement i la divulgació dels nostres cítrics, per això recolzem aquest tipus d'iniciatives que són molt constructives i enriquidores, per a la societat i els ciutadans, perquè es familiaritzen amb els cítrics de la Comunitat Valenciana”, apunta Sanz.










