elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

La remodelació de la plaça de l'Ajuntament a València es paralitza després del recurs d'una empresa

La remodelació de la plaça de l'Ajuntament a València es paralitza després del recurs d'una empresa
  • El Tribunal Administratiu ha paralitzat de moment el concurs d'adjudicació

El concurs del projecte de remodelació de la plaça de l'Ajuntament ha quedat suspés de moment després del recurs presentat per una de les empreses participants, en el qual s'al·legava que "en la proposta guanyadora del concurs havia participat en la preparació dels plecs de condicions, per la qual cosa s'ha pogut beneficiar d'una informació privilegiada sobre la resta de les empreses que van participar en el concurs" i que ha sigut admés a tràmit pel Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals (TARC), segons ha informat el PP.

Des del Grup municipal Popular han assenyalat que “tot això respon al nerviosisme d'un govern que sap que perdrà les eleccions municipals i que continua presentant tots els dies projectes que en huit anys han sigut incapaços de posar en marxa com és el cas d'aquesta remodelació definitiva de la plaça de l'Ajuntament on només han sigut capaços de realitzar una potinera remodelació provisional que ens ha costat més de 1,2 milions d'euros”.

Mundina ha assegurat que quan “arribe a l'alcaldia la candidata del PP, María José Catalá, i això passarà en menys de 20 dies, s'impulsarà l'actuació per a tindre de la millor plaça de l'Ajuntament concorde al lloc emblemàtic que representa”.

Mentrestant, des de l'Ajuntament ja han respost a aquestes al·legacions, assenyalant que "no existeix segons les bases del concurs la presumpta incompatibilitat i, no queda acreditat que l'equip guanyador tinguera informació privilegiada, perquè els resultats del procés participatiu “Pensem la Plaça” es van fer públics després de la finalització del contracte, sent així mateix, aquests resultats difosos i publicats en la pàgina web municipal, per la qual cosa qualsevol licitador ha tingut accés a aquesta informació".

Pujar