Pedro López conquista el Trinquet Pelayo i es corona campió autonòmic de veterans
El jugador d'Onda trenca la maledicció: venç al seu etern rival en la final autonòmica
El dissabte 26 de Juliol en la catedral de la pilota, el Trinquet Pelayo de València, el jugador del CPV ONDA, Pedro López va aconseguir imposar-se en la Final Autonòmica de Veterans del Campionat Individual d’Escala i Corda al 7 i mig, al jugador del CPV RIBA-ROJA, Manuel Campos.
Manuel sempre aconseguia imposar-se en les finals en què coincidien amb Pedro; però este any hi ha hagut un punt d'inflexió en el joc de l'esportista onder, ja que ha millorat susceptiblement en la pegada, en la seua posició dins de la pista i en general en la tècnica i tàctica del joc.
No obstant, la moneda li va ser favorable al de Riba-roja que va triar fer la treta per a intentar agafar la iniciativa en el joc; però el d'Onda el va sorprendre restant de manera impecable i anotant-se el primer joc en el marcador. Però no anava a ser una partida fàcil ja que Manuel és molt tècnic i comet molt pocs errors durant el joc.
Però el de Riba-roja no comptava amb la clara millora experimentada en este últim any pel d’Onda, que a poc a poc es va anar fent fort en la pista, no donant cap pilota per perduda i retornant colpejos d'excel·lent qualitat del seu adversari.
Pedro va aconseguir distanciar-se 3 jocs, que al final van ser decisius, de cara a mantindre una distància còmoda, que permetia a l’onder jugar amb molta tranquil·litat, sense por a l'error i aconseguint incidir en la moral del seu contrincant.
Al final de la partida 60-30 per a Pedro, que reflectix la superioritat existent en la canxa, malgrat la gran combativitat de Manuel que en cap moment va renunciar a la partida.
Segon títol d'esta temporada per al jugador del CPV ONDA que li convertix en el gran dominador d'esta especialitat en la categoria de VETERANS.