Rescaten un obrer després de caure d'una bastida al Campello
Un home de 57 anys ha sigut evacuat amb dolor d'esquena i traslladat a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant este dimarts de vesprada després de caure d'una bastida en una obra del Campello.
L'avís s'ha rebut a les 17.00 hores després d'este accident laboral al carrer Cancelleria Reial, fins on s'han desplaçat mitjans sanitaris i bombers del Consorci Provincial d'Alacant.
Els efectius de bombers han procedit a l'extracció d'un operari després de patir una caiguda en altura des d'una bastida situada al segon pis d'una obra i, mitjançant l'execució d'una maniobra específica, han aconseguit descendir el treballador fins al nivell del sòl per a la seua posterior transferència als serveis sanitaris.
L'operatiu també ha comptat amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil per al rescat de l'home.












