El Campello desafia la calor i registra una alta participació en l’ofrena floral a la Mare de Déu del Carme
Temperatura tòrrida la que va registrar durant tota la jornada d’ahir El Campello, fins i tot quan el sol queia, hora en què es va donar inici a la ofrena floral a la Mare de Déu del Carme amb una alta participació. Autoritats, associacions cíviques, integrants de la Cofradía de Pescadores, penyes i particulars van desafiar la calor i, la majoria vestits amb el vestit típic de la festa marinera, van participar a centenars en un dels actes principals de les festes patronals.
Els integrants de la Colla Larraix de xirimitas i tabals al davant, i la banda de música L’Avanç tancant la desfilada. Entre mig, molta gent ben proveïda de rams de flors o construccions florals que cridaven l’atenció.
La delegació institucional la va encapçalar l’alcalde Juanjo Berenguer, junt amb la regidora de Festes i Tradicions, Marisa Navarro, acompanyats per l’equip de govern del PP al complet i edils de PSPV-PSOE, Vox, Compromís i Per El Campello.
Així era la llarga comitiva que ahir va participar en la tradicional ofrena floral a la Virgen del Carmen de El Campello, que hui viu el seu dia gran de les festes patronals, molt vinculades al mar i la seua gent.
L’ofrena floral va discórrer des de l’ermita fins a la Cofradía, on anit va ser traslladada la imatge de la Verge, a l’espera d’embarcar este mateix migdia per a la processó marinera, que arrancarà a les 20:30 hores, a la qual seguirà la terrestre perquè la talla es torne al temple que la custodia.
El Campello va respondre ahir a la crida per participar en l’ofrena floral. Va ser un acte replet de fervor i emocions que va superar totes les previsions davant les adverses condicions climatològiques.
Hòmens, dones, xiquets i majors… Molta gent en l’ofrena, que va partir des de l’ermita i va recórrer l’avinguda del Carrer la Mar, el passeig marítim, els carrers Pizarro i Alcalde fins a arribar al port, on es lliuraven els rams per completar el tauler disposat en la carpa que acull la Verge estos dies, i on la Coral Alborada de l’Associació de Majors va entonar, com no, la Salve Marinera.







































