elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Castelló acull el Campionat d'Espanya Júnior de Natació amb més de 680 esportistes de tot el país

Castelló acull el Campionat d'Espanya Júnior de Natació amb més de 680 esportistes de tot el país

    La Piscina Municipal Olímpica de Castelló es converteix, del 24 al 27 de juliol, en la seu de la natació nacional amb la celebració del Campionat d'Espanya Júnior d'Estiu, una competició que reunirà més de 680 nadadors i nadadores procedents de quasi 200 clubs de tota Espanya. Aquesta cita esportiva, dirigida a joves nascuts en els anys 2007, 2008 i 2009, permetrà veure en acció a les grans promeses de la natació espanyola.

    La regidora d'Esports, Maica Hurtado, ha sigut present aquest dijous en l'acte inaugural, on ha destacat “l'orgull que suposa per a Castelló tornar a ser seu d'un campionat de gran rellevància a nivell nacional. La nostra ciutat torna a demostrar la seua capacitat per a acollir esdeveniments esportius de primer nivell, posicionant-se com un referent de l'esport a Espanya”.

    La regidora ha subratllat a més el binomi deporte-turisme, ja que “durant aquests quatre dies, els més de 680 esportistes, els seus equips tècnics i acompanyants tindran l'oportunitat de conéixer Castelló, gaudir de la nostra oferta cultural, gastronòmica i de les nostres platges. L'impacte d'aquesta mena de competicions transcendeix el merament esportiu, aportant dinamisme i projecció a la ciutat”.

    L'esdeveniment ha sigut organitzat per la Real Federació Espanyola de Natació (RFEN) amb el suport de, entre altres institucions, l'Ajuntament de Castelló i la col·laboració dels clubs Castalia Castelló i Nados Castelló, a més de la Federació de Natació de la Comunitat Valenciana.

    Al llarg de huit intenses sessions de competició, els assistents podran gaudir de 43 proves que coronaran als nous campions i campiones júnior del país en un enclavament d'alt nivell com és la piscina olímpica de la capital de La Plana.

    Pujar