El divertit Circuit Dipcas de Beach Tennis aterrarà a la platja d'Almassora el dissabte 9 d'agost
La regidora de Platges i Turisme, Silvana Rovira, i el director de Patagònia Esport, Roberto Marqués, han animat a participar en esta activitat esportiva per a la qual es requereix inscripció prèvia
La diversió arran de mar, a Almassora, està garantida amb una nova edició del XVI Circuit Dipcas de Beach Tennis, que se celebrarà el dissabte 9 d'agost a la platja Pla de la Torre. La regidora de Platges i Turisme, Silvana Rovira, i el director de Patagònia Esport, Roberto Marqués, han animat a participar en esta activitat esportiva per a la qual es requereix inscripció prèvia.
Totes aquelles persones que vulguen participar en este esdeveniment esportiu poden fer-lo, de manera totalment gratuïta, a través del següent enllaç.
Almassora serà l'escenari de tancament d'este circuit estiuenc després de recórrer Orpesa, Benicàssim, Castelló i Torreblanca. Els participants de les diferents categories (masculina, femenina, mixta i infantil) gaudiran de l'esdeveniment durant tot el dia. Al matí, de 10.30 a 13.00 hores el circuit està obert a grups i, a la vesprada, de 16.00 a 20.00 hores està programat el quadre competitiu.
La regidora de Platges i Turisme ha ressaltat que el Beach Tennis forma part del centenar de propostes esportives, culturals i d'oci que s'inclouen en la programació d'estiu organitzada per l'Ajuntament per a dinamitzar la localitat i oferir als veïns de totes les edats un ampli ventall de cursos, tallers i activitats a l'aire lliure.
Per part seua, Marqués ha indicat que este certamen que conjumina esport i entreteniment sempre desperta un gran interés i aconsegueix reunir desenes de persones disposades a passar una jornada diferent a la platja. A més, tot el material que es requerix es posa a la disposició dels participants.