Vila-real viu un dissabte intens amb esdeveniments esportius, jocs i activitats familiars
Vila-real ha acollit este dissabte diverses activitats esportives i socials que han reunit centenars de participants en diferents punts del municipi, amb la presència de representants municipals en tots els actes.
El Centre de Congressos, Fires i Trobades ha sigut un dels principals escenaris de la jornada amb la celebració dels Valhalla Games, que han comptat amb prop de 500 participants en diferents categories individuals i per parelles. A l’acte han assistit l’alcalde, José Benlloch, el regidor d’Esports, Xus Madrigal, així com altres membres de la corporació municipal.
En l’àmbit competitiu, també s’ha celebrat el I Campionat de jocs de lluita de Vila-real, Versus Royal 2026, que ha reunit més de mig centenar de participants procedents de diferents punts del territori espanyol. El guanyador obtindrà com a premi la participació en una competició europea. L’acte ha comptat igualment amb la presència de l’alcalde i del regidor d’Esports.
D’altra banda, la jornada ha inclòs activitats de caràcter social amb la celebració de la 3a Festa de la Diversitat, organitzada per l’Associació Vilatea. L’esdeveniment ha oferit propostes dirigides al públic infantil, com tallers i jocs, a més de l’actuació del Mago Perete. En esta cita han participat l’alcalde, José Benlloch, i el regidor de Serveis Socials, Toni Marín, junt amb altres representants municipals.













