elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

El PP de Vila-real demana substituir els jocs infantils retirats en diferents parcs de la ciutat

  • Gema Ferreres recorda que el govern de Benlloch ha tardat dos anys a adjudicar un contracte per al manteniment de les àrees infantils, però que no preveu la substitució dels elements retirats

El Partit Popular de Vila-real ha reclamat a l'equip de govern de Benlloch que actue amb urgència per a reposar els jocs infantils que han sigut retirats als parcs i jardins de la ciutat i garantisca unes instal·lacions segures per a les famílies.

La regidora del PP Gema Ferreres ha recordat que l'equip de govern ha tardat dos anys a adjudicar el contracte per al manteniment de les àrees infantils dels parcs, però que aquest no contempla la substitució dels jocs que es trenquen i són retirats d'aquestes zones. “Per al Partit Popular els parcs infantils seran una prioritat des del govern de la ciutat i invertirem els recursos necessaris per a adaptar els jocs a les necessitats actuals, comptant també amb elements aptes per a menors amb diversitat funcional”, ha assegurat Ferreres.

L'edil popular ha lamentat que “el caos en la gestió de PSOE i Compromís també acaba afectant els més xicotets”, al mateix temps que ha denunciat l'estat d'“abandó” que presenten nombroses àrees de joc de la ciutat. “No és de rebut que les famílies de Vila-real no puguen gaudir amb normalitat d'aquests espais per motius de seguretat o perquè els jocs trencats es retiren, però no es reemplacen”, ha afirmat.

Pujar