elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Arrenquen els procediments per construir els primers habitatges industrialitzats de protecció pública a Albal i Torrent

Arrenquen els procediments per construir els primers habitatges industrialitzats de protecció pública a Albal i Torrent

    La vicepresidenta primera i consellera d'Habitatge, Ocupació, Joventut i Igualtat, Susana Camarero, ha anunciat la proposta d'adjudicació de la construcció dels primers habitatges de protecció pública industrialitzats a Albal i Torrent, en el marc del Pla VIVE DANA.

    Camarero ha explicat que es tracta dels primers habitatges industrialitzats de protecció pública posats en marxa per la Generalitat per atendre la necessitat d'habitatge a les zones afectades per la DANA i en què es preveu una inversió de 15 milions d'euros.

    Una actuació –ha dit– que forma part del Pla VIVE DANA que el Consell està desenvolupant gràcies als Plans de Reconstrucció Local que permeten agilitzar aquests projectes de reconstrucció després dels danys produïts per la riuada.

    Pujar