La Diputació difon la dimensió artística de José Segrelles amb un complet estudi sobre la seua vida i obra
En coedició amb l'editorial Reclam, la Institució Alfons el Magnànim publica un estudi exhaustiu de l'investigador i especialista Bernat Montagud dedicat a un dels grans il·lustradors valencians del segle XX
La Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació, dependent de la Diputació de València, en coedició amb l'editorial Reclam, ha publicat el llibre José Segrelles, mago de la fantasía, un estudi exhaustiu de l'investigador i especialista Bernat Montagud dedicat a la vida i l'obra d'un dels grans il·lustradors valencians del segle XX.
El volum oferix un recorregut complet i rigorós per la trajectòria artística de José Segrelles, un creador capaç de convertir la il·lustració en una autèntica experiència visual i emocional. El seu domini tècnic i la seua extraordinària imaginació van donar lloc a imatges inoblidables, plenes d'atmosferes nocturnes, llums capritxoses i composicions d'una força plàstica singular.
Bernat Montagud presenta en esta obra un treball imprescindible per a comprendre la dimensió artística de Segrelles, destacant aspectes com l'originalitat de les seues composicions, la intuïció en l'ús del color, la innovació dels seus procediments i la capacitat constant de sorpresa que transmet la seua obra.
L'obra de Segrelles demostra com la creativitat aplicada a la imatge impresa pot aconseguir nivells d'autèntica creació artística. Originalitat de la posada en escena, gran intuïció en l'ocupació intel·ligent del color, procediment innovador, valor artístic... estos són alguns dels encerts que s'han destacat de l'artista.







