Façanes danyades, inundacions en accessos i arbres caiguts per la borrasca Emilia marquen un dilluns tempestuós i d'incidències a Castelló
La borrasca Emilia ha deixat diverses incidències a la província de Castelló durant les últimes hores, obligant els Bombers de la Diputació a intervindre en un total de nou serveis relacionats amb les pluges i les tempestes des de l’inici de l’episodi, ahir diumenge, i fins a les 11.00 hores d’aquest dilluns.
Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló, les actuacions s’han produït en diferents punts del territori, principalment per acumulacions d’aigua, danys en façanes i efectes directes de les tempestes.
Façanes afectades, arbres caiguts i accessos inundats
Entre els serveis realitzats, els bombers han dut a terme tasques de sanejament de façanes a Benicarló, Nules i Onda, com a conseqüència dels danys provocats per les pluges.
Així mateix, s’ha procedit a la retirada d’un arbre caigut a Borriol i a l’assistència per al trasllat de dues persones fins al seu domicili després de quedar l’accés inundat a Vila-real.
A Vinaròs, els serveis d’emergència han intervingut en un incendi en una vivenda provocat per la caiguda d’un llamp, així com en la revisió de dues terrasses on s’havia produït una acumulació d’aigua.
Assistència en un camí rural de Cervera del Maestre
Una altra de les actuacions s’ha desenvolupat en un camí rural de Cervera del Maestre, on els bombers han prestat assistència a una ambulància que havia quedat atrapada pel fang a causa de les pluges.
Des del Consorci Provincial de Bombers han indicat que totes les intervencions s’han realitzat sense haver de lamentar danys personals greus, quedant el balanç de l’episodi en danys materials i actuacions preventives.





