elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

La Pegatina, Álvaro de Luna, Marta Santos i Los Rebeldes encapçalen la programació musical de la Fira d’Onda 2026

La Pegatina, Álvaro de Luna, Marta Santos i Los Rebeldes encapçalen la programació musical de la Fira d’Onda 2026
  • El cartell musical es completa amb les orquestres Panorama i La Tribu en sis grans cites per a tots els públics

L’Ajuntament d’Onda ha presentat el cartell musical complet de la Fira d’Onda 2026, una programació que reunirà artistes de primer nivell com La Pegatina, Los Rebeldes, Álvaro de Luna i Marta Santos, a més dels espectacles de les orquestres Panorama i La Tribu, consolidant una oferta musical pensada per a tots els públics.

La programació musical es desenvoluparà entre el 17 i el 24 d’octubre i combinarà concerts d’artistes nacionals, espectacles simfònics, grans orquestres i propostes festives capaces d’atraure tant veïns com visitants durant la setmana gran de les festes.

Durant la presentació, el regidor de Festes i Tradicions d’Onda, Sergio Puig, ha destacat que l’Ajuntament i la Junta de Festes han treballat per a dissenyar una programació equilibrada, variada i atractiva. “Hem configurat una programació musical de qualitat, amb artistes de diferents estils i propostes per a públics de totes les edats”, ha assenyalat. Així mateix, ha afegit: “La Fira és un dels moments més esperats de l’any i volem que la música torne a ser un dels seus grans protagonistes”.

Sis grans cites musicals

La programació arrancarà el dissabte 17 d’octubre amb el concert gratuït de La Pegatina al Recinte Multiusos. La banda barcelonina, referent de la música festiva nacional i internacional, arribarà a Onda dins de la seua nova gira i oferirà el seu únic concert a la província de Castelló.

L’endemà, el Teatre Mònaco acollirà una de les propostes més singulars del cartell amb l’espectacle ‘Los Rebeldes Simfònic’, que unirà la mítica banda liderada per Carlos Segarra amb l’Orquestra Simfònica de la SAMVO i la participació especial del saxofonista Dani Nel·lo. Una fusió entre rock & roll i música simfònica concebuda per a oferir una experiència única al públic. Tota la informació relativa a la venda d’entrades, horaris i canals d’accés al concert es donarà a conéixer pròximament a través de les xarxes socials oficials de la SAMVO i de l’Ajuntament.

El dimarts 20 d’octubre serà el torn de l’Orquestra Panorama, en la nit del Sopar de Fira, un dels espectacles musicals més multitudinaris i reconeguts del panorama nacional. La formació tornarà a Onda per a actuar a la plaça Miralpeix amb un muntatge de gran format que congrega milers de persones i accés gratuït.

La programació continuarà el dijous 22 d’octubre amb l’actuació de l’Orquestra La Tribu en la tradicional nit de disfresses. Reconeguda per l’espectacularitat dels seus muntatges i la qualitat dels seus directes, oferirà una nit de música i entreteniment amb un repertori pensat per a tots els públics.

Álvaro de Luna i Marta Santos posaran el colofó final

La recta final de la programació musical arribarà amb dos dels noms més destacats del panorama musical actual. El divendres 23 d’octubre actuarà Álvaro de Luna al Recinte Multiusos. L’artista sevillà, una de les veus més recognoscibles del pop espanyol contemporani, arribarà a Onda immers en una nova etapa artística marcada pel llançament del seu pròxim treball discogràfic. Cal destacar que en 2021 va ser guardonat com a Millor Artista Revelació Nacional en Los40 Music Awards.

Per la seua banda, Marta Santos tancarà el cartell musical el dissabte 24 d’octubre. La cantant sevillana, que acumula més de 2,3 milions d’oients mensuals en Spotify, s’ha convertit en una de les artistes emergents amb major creixement en els últims anys gràcies a una proposta musical que combina influències del flamenc, el pop i la música urbana.

Les entrades dels dos concerts per al públic general ja estan disponibles, a un preu de 20 euros més despeses de gestió, a través de entradascastellon.com. Per la seua banda, els ondencs empadronats podran accedir a una entrada a preu simbòlic de 5 euros a partir del mes de setembre, mitjançant el mateix sistema de venda en línia habilitat en la passada edició.

MÉS FOTOS
La Pegatina, Álvaro de Luna, Marta Santos i Los Rebeldes encapçalen la programació musical de la Fira d’Onda 2026 - (foto 2)
La Pegatina, Álvaro de Luna, Marta Santos i Los Rebeldes encapçalen la programació musical de la Fira d’Onda 2026 - (foto 3)
Pujar