elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Trenta joves es formen en jardineria, fusteria i obra amb el taller d'ocupació Nules VII

Trenta joves es formen en jardineria, fusteria i obra amb el taller d'ocupació Nules VII
  • Realitzaran obres i actuacions de millora de l'entorn i condicionament d'espais paisatgístics

Amb l'objectiu de millorar l'ocupabilitat de les persones desocupades del municipi s'està desenvolupant el nou Taller d'Ocupació Nules VII. En concret, són 30 persones en atur de la localiddad les que, des de finals del passat mes de desembre, s'estan formant en les especialitats de jardineria, fusteria i obra.

Precisament hui, l'Alcalde, David García, i la Regidor de Polítiques d'Ocupació, Rosa Ventura, han visitat a l'alumnat-treballador i a l'equip directiu i docent d'aquest nou taller d'ocupació per a conéixer in situ el desenvolupament d'aquest.

Així doncs, d'aquest taller d'ocupació, a més de beneficiar-se 30 persones desocupades, també ha suposat la contractació de sis tècnics com a personal docent i directiu. De manera que, els tres mòduls compten amb 10 alumnes cadascun on podran formar-se al llarg d'un any, ja que el taller té una duració de dotze mesos.

Per tant, en tot aquest temps realitzaran obres i actuacions de millora de l'entorn i condicionament d'espais públics. Entre els treballs que executaran està la remodelació de voreres, la restauració i pintat de façanes d'edificis municipals, el condicionament de jardins i entorns paisatgístics del municipi, la restauració de mobiliari urbà de fusteria en parcs i jardins, entre altres.

Davant la qual cosa, l'edil de Polítiques d'Ocupació, Rosa Ventura, explica que “aquest nou taller té un cost total de 724.075,20 euros que està subvencionat pel Servei Valencià d'Ocupació i Formació (LABORA) de la Generalitat Valenciana. Aquests tallers possibiliten a l'alumnat-treballador tindre un treball efectiu amb un contracte de formació i aprenentatge amb els quals es pretén millorar la seua qualificació professional i afavorir així la seua ocupabilitat”.

Pujar