Nules reforça la seua aposta per la infància amb una àmplia programació de tallers i activitats per al curs 2025-2026
El Casal Jove de Nules s'ompli de màgia amb tallers de musicals, contes pintats i manualitats
L’Ajuntament de Nules continua apostant per la formació i l’oci dels més menuts amb una programació d’activitats que es desenvoluparà entre els mesos d’octubre i maig, adreçada principalment a xiquets i xiquetes de 3 a 12 anys.
Les inscripcions s’obriran a partir del 30 de setembre al Casal Jove, de dilluns a divendres en horari de 10:30 a 14:00 hores, amb places limitades per a cada activitat.
Entre les principals novetats destaquen els tallers “La fàbrica de somnis”, un espai de manualitats per a fomentar la creativitat, el treball en equip i l’expressió corporal; el taller d’art digital “Dibuix amb tauleta gràfica”, on els xiquets aprendran a dibuixar mentre es familiaritzen amb les eines digitals; i “Anem de Musical”, una proposta per a descobrir el món dels musicals combinant expressió corporal, interpretació, cant i ball.
A més, els xiquets d’entre 4 i 9 anys podran gaudir del taller “Pinta’m un conte”, que pretén potenciar la imaginació, el gust per la lectura i el desenvolupament de la creativitat a través de les arts visuals.
La programació manté altres activitats que han tingut gran acceptació en anys anteriors, com English Inici, psicomotricitat, escacs, robòtica Lego, “Minicraft”, ball de saló i ball urbà, que continuaran oferint formació i diversió als més menuts de la localitat.
La regidora d’Infància, Rosa Ventura, ha destacat que “des de l’ajuntament seguim apostant per la nostra infància programant durant tot l’any diferents activitats de formació, d’oci i de motivació per a ells”.













