elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Igualtat programa un taller per a joves de «Jocs de Taula» per a fomentar la conciliació laboral durant la primera setmana de setembre

Igualtat programa un taller per a joves de «Jocs de Taula» per a fomentar la conciliació laboral durant la primera setmana de setembre
  • La regidora de l´àrea Pilar Mas Mas explica que podran participar joves d´entre 10 i 16 anys en aquesta activitat que es desenvoluparà en el Centre Jove «Juan Antonio Cebrián»

MÉS FOTOS
Igualtat programa un taller per a joves de «Jocs de Taula» per a fomentar la conciliació laboral durant la primera setmana de setembre - (foto 2)

La regidora d'Igualtat a l'Ajuntament de Crevillent, Pilar Mas Mas, ha anunciat la celebració del taller “Jocs de taula” durant la primera setmana de setembre per als joves d'entre 10 i 16 anys. Aquesta activitat gratuïta està emmarcada dins del Pla Corresponsables, dependent del Ministeri d'Igualtat, i que té com a objectiu el d'apostar per la conciliació laboral, des d'una òptica d'igualtat entre dones i homes i amb un enfocament de garantia de drets universals.

El taller de “Jocs de Taula” es desenvoluparà concretament els dies 1, 4, 5, 6, 7 i 8 de setembre, en horari de 9.00 a 13.00 hores, en el Centre Jove “Juan Antonio Cebrián”. Per a poder participar en aquesta activitat s'ha de formalitzar la inscripció per Registre o per seu electrònica a través del següent enllaç: https://crevillent.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=23395

L'edil Pilar Mas explica que aquesta iniciativa impulsada des de la seua regidoria és possible gràcies als fons provinents del Ministeri d'Igualtat i que han sigut gestionats prèviament des de la Generalitat Valenciana.

“El Ministeri d'Igualtat atorga un total de 110.000 euros a l'Ajuntament de Crevillent per a desenvolupar, fins al 31 de desembre, aquest tipus d'activitats que pretenen aconseguir la conciliació de la vida laboral, familiar i personal de dones i homes”, apunta Mes, qui conclou apuntant que “d'aquesta manera, Crevillent demostra que és un municipi que aposta per la Corresponsabilitat, donant resposta durant els primers dies del mes de setembre que és quan molts pares i mares tornen als seus treballs i, en canvi, els seus fills i filles no tornen a la rutina de les classes fins a l'11 de setembre”.

 

Pujar