L'espectacle sensorial ‘A poqueta llum’ arriba el dissabte 8 de febrer a l’Auditori Municipal de Vila-real
De la mà d'Araceli Batalla i Alejandro Olías, sota la direcció escènica de Wanda Bellanza, la representació proposa un viatge sensorial per les emocions, els llocs i records que ens fan vibrar a través de diverses peces de música
L’Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner de Vila-real acollirà dissabte que ve, dia 8 de febrer, l'espectacle sensorial ‘A poqueta llum’. Una creació d'Araceli Batalla que planteja a l'espectador un viatge íntim per les emocions, els llocs i els records a través de diverses obres musicals que s'interpretaran en directe.
Sota la direcció escènica de Wanda Bellanza i amb les interpretacions musicals d'Alejandro Olías i la mateixa Araceli Batalla, la peça pren com a punt de partida diferents estils, de la bossanova al jazz, passant per la ‘nova cançó’, la música francesa o temes populars, per a proposar un recorregut vital en el qual la pròpia música exercix de fil conductor.
“Este espectacle es basa en la idea de com les neurones espill, conegudes pel seu paper en l'empatia, podrien estar connectades amb la manera en què experimentem i sentim la música, ja que esta pot generar emocions i vincles similars als que sentim en comprendre a altres éssers humans”, ha explicat Araceli Batalla.
En eixe sentit, ha indicat que, a partir d'este concepte, ‘A poqueta llum’ servix “com un pont per a explorar diferents estils i formes de música, mostrant com cada un pot ressonar amb les nostres emocions i reflectir diferents cultures, experiències o modes de ser en un espai íntim com el de l’Auditori”.
La representació començarà a les 19.30 hores i les entrades poden adquirir-se tant en la web Auditori de Vila-real https://entrades.vila-real.es/par-public/rest/evento/id/3682472 com a les mateixes taquilles de l’Auditori.