elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Tensió a Torrent: la Policia abat a tirs a un home amb dos ganivets en ple carrer

Tensió a Torrent: la Policia abat a tirs a un home amb dos ganivets en ple carrer

    Agents de la Policia Nacional han repel·lit este dijous a la vesprada una agressió amb ganivets contra els vianants a Torrent (València).

    La primera crida alertant de la situació de tensió s'ha rebut sobre les 16.45 hores de la vesprada a la sala del 091 alertant que pel que sembla un home armat amb dos ganivets s'encuentraba escometent als transeünts en ple carrer.

    Així, s'ha desplaçat ràpidament al lloc una patrulla policial, veient-se els agents obligats a fer ús de la seua arma reglamentària després d'abalançar-se l'agressor cap a ells amb intenció d'agredir-los amb els dos ganivets, expliquen des de la Policia Nacional.

    I és que pel que sembla en un primer moment els agents han intentat persuadir a l'home perquè deposara la seua actitud violenta, sense èxit, per la qual cosa han fet ús de la força per a neutralitzar-ho quan s'ha dirigit a atacar-los.

    Posteriorment, el detingut ha sigut traslladat en estat conscient a un centre hospitalari on està sent assistit, expliquen les mateixes fonts.

    Pujar