elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

L'Ajuntament de Sagunt presenta el Duatló Escolar més solidari

L'Ajuntament de Sagunt presenta el Duatló Escolar més solidari
  • La cinquena edició d'este esdeveniment esportiu organitzat pel Club Morvedre Triatló se celebrarà el dissabte 14 de desembre al Parc Comercial VidaNova Parc

El Club Morvedre Triatló organitza la cinquena edició del Duatló Escolar. Esta activitat esportiva es durà a terme dissabte que ve 14 de desembre a les 9 hores al Parc Comercial VidaNova Parc. El Duatló Escolar s'engloba dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana i és puntuable per a les diferents escoles.

Els i les participants recorreran diferents trajectes segons les seues edats en una prova combinada de carrera a peu i amb bicicleta. La finalitat de l'esdeveniment és promocionar l'esport en categories escolars. A més, en esta edició s'espera la participació d'uns/es 500 escolars, la qual cosa suposa un rècord, i l'assistència d'un total d'aproximadament mil persones durant tota la jornada.

Enguany, en col·laboració amb la regidoria d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt, s'ha habilitat un autobús per a les escoles esportives afectades per la DANA. Concretament, ja s'han confirmat 60 places per a l'escola de Triatló Algemesí. En el marc de la jornada, també es durà a terme una recollida de material esportiu per a les escoles afectades permetent que l'esdeveniment tinga un impacte positiu més enllà de la competició.

En l'acte de presentació del Duatló Escolar han estat presents el regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón; i el president del Club Morvedre Triatló, Ximo Catalán.

Javier Timón ha assegurat: “És una prova amb la qual compartim objectiu des de l'Ajuntament com és la promoció de l'esport de base. En esta prova parlem de promoció de valors, de promoció d'hàbits de vida saludables. Ajuntament i club compartim eixa visió i eixe objectiu”. Així mateix, Timón ha agraït la “mirada solidària” de la prova des del seu naixement i ha ressaltat: “Esta ciutat ha demostrat amb escreix la seua solidaritat. Els nostres clubs l'han demostrada també i han estat ajudant fins i tot més enllà de l'àmbit esportiu”.

D'altra banda, Ximo Catalán ha afirmat: “Quan vam saber que existia la possibilitat de poder ajudar les escoles a vindre i a participar i a eixir d'eixa tràgica normalitat, ens vam posar a treballar i l'objectiu s'ha complit, que és que almenys una de les escoles puga vindre”. Catalán ha definit la participació com “tot un èxit” i ha valorat positivament la col·laboració amb VidaNova Parc: “La col·laboració amb VidaNova Parc i amb el seu nou gerent és excepcional. Ha entés la dinàmica de la prova i el sentit de fer eixa prova en el centre comercial perquè són circuits amplis i fàcils”.

 

Pujar