elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau

Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau
  • Realitzat els dies 2 i 9 de maig en el Centre Social ‘Els Pins’ de Pedralvilla

MÉS FOTOS
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 2)
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 3)
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 4)
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 5)
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 6)
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 7)
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 8)
Conclou el taller d'indumentària per a la Iberfesta d’Olocau - (foto 9)

En la vesprada d'ahir, va acabar el taller d'indumentària ibera organitzat per l'Ajuntament d'Olocau dins dels preparatius de la Iberfesta 2025. Sota el títol ‘Teixint el passat: La indumentària ibera i el seu llegat cultural’, esta iniciativa va tindre lloc en el Centre Social ‘Els Pins’ de Pedralvilla i es va dividir en dos sessions.

La primera, realitzada el divendres 2 de maig, va consistir en una xarrada divulgativa i un taller pràctic en el qual es van fer tasques de patronatge i tall. Una activitat amb la qual cada participant va obtindre el seu vestit format per túnica i mantell tallat i llest per a la sessió dedicada a la costura. Així, el segon dia es va crear un grup guiat i assessorat per personal especialitzat per a dur a terme la confecció de les peces.

L'alcalde, Antonio Ropero, va assistir al primer taller i va expressar la seua satisfacció “per veure com la Iberfesta va prenent forma amb una iniciativa molt especial, que ens serveix per a seguir aprenent aspectes de la cultura ibera d'una manera pràctica i amena”.

Pujar