Es declara un incendi en la Marjal dels Moros entre Puçol i Sagunt
L'incendi de vegetació s'ha estés pel paratge
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat Valenciana ha rebut aquest dimecres a primera hora de la vesprada un avís de incendi forestal en el terme municipal de Sagunt i prop del terme de Puçol.
El foc s'ha declarat en les proximitats del paratge de la Marjal dels Moros, una zona de marjal d'alt valor, generant una àmplia columna de fum negre que es divisa des de tota la comarca.
Fins a la zona, pel camí Assagador, s'han mobilitzat mitjans aeris i diverses dotacions de bombers del Consorci Provincial de València, així com unitats dels bombers forestals de la Generalitat.
Cal destacar que, malgrat que el fort temporal de vent d'aquests dies ha cessat, en la zona aquest dimecres es registra vent ratxat de fins a 26 quilòmetres per hora, segons les estacions d'Avamet, la qual cosa espenta les flames.
El fum, des de la distància
La fumaguera de l'incendi és tal, que s'ha pogut divisar des de moltes poblacions properes de l'Horta Nord, del Camp de Morvedre i també de la Plana Baixa. Així ho demostra aquesta fotografia presa des del Port de Borriana, a 33 quilòmetres de distància.