elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Les Coves de Vinromà obté 318.630 € de subvenció per al Centre de Dia

Les Coves de Vinromà obté 318.630 € de subvenció per al Centre de Dia
  • L'Ajuntament ha sol·licitat una altra subvenció per a sumar nou equipament i atendre les necessitats actuals del centre

L'Ajuntament de les Coves de Vinromà ha obtingut una subvenció de 318.630 euros de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives que es destinarà a cobrir el 75% de les places del Centre de Dia “Germans Folch i Traver” del municipi.

A més, el consistori acaba de sol·licitar a aquesta administració autonòmica una altra línia d'ajudes enfocada a equipament i obres per un valor aproximat de 15.300 euros que permetria atendre les necessitats actuals del centre i millorar la qualitat de vida dels usuaris/es en aquest context marcat per la pandèmia.

En aquest sentit, la resolució positiva d'aquesta subvenció possibilitaria l'adquisició d'una llavadora i assecadora, la reparació d'una de les rampes d'accés i la compra de mobiliari per a la terrassa amb la finalitat de sumar comoditat a les estades en l'exterior.

“Aquestes subvencions són molt necessàries per a poder continuar prestant en les millors condicions aquest servei tan important per a moltes famílies amb persones dependents al seu càrrec. Per això, continuarem optant a les línies d'ajudes que suposen millores per al Centre de Dia i, per tant, incrementen el benestar diari de les persones residents i del personal que allí treballa”, ha explicat l'alcaldessa del municipi, Mònica Nos.

Pujar