elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

L’alcalde d’Ontinyent visita el nou Centre de Dia de la residència de Sant Francesc

L’alcalde d’Ontinyent visita el nou Centre de Dia de la residència de Sant Francesc
  • La presidenta de l’associació LARES Comunitat Valenciana, Carmen Nistal, i el director de la residència, Ismael Ribera, acompanyen al primer edil en el recorregut per les instal·lacions

MÉS FOTOS
L’alcalde d’Ontinyent visita el nou Centre de Dia de la residència de Sant Francesc - (foto 2)
L’alcalde d’Ontinyent visita el nou Centre de Dia de la residència de Sant Francesc - (foto 3)

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, visitava aquest divendres les instal·lacions del nou Centre de Dia de la Residència de Sant Francesc. En el recorregut per les noves instal·lacions, el primer edil estava acompanyat pel director de la residència, Ismael Ribera, i de Carmen Nistal, presidenta de  Lares Comunitat Valenciana, l’associació autonòmica de residències i serveis d’atenció a les persones majors del sector solidari.

Les noves instal·lacions, impulsades per l’Associació Amigos de los Ancianos, estan situades a les antigues cotxeres de l'edifici, amb una superfície pròxima als 750 metres quadrats, i capacitat per a 30 majors amb condicions de grau de dependència compatible amb el programa de promoció de l’autonomía personal, a les que es facilita activitats d’estimulació. Les dependències del Centre de Dia de Sant Francesc disposen d'un saló menjador, sales multiusos, gimnàs, sala d'estimulació sensorial, sala d'estar i despatxos.

L’alcalde valorava positivament la dotació a la ciutat d’esta nova infrastructura per a les persones majors, “unes instal·lacions d’allò més modernes i molt ben equipades, on hem pogut comprovar la bona atenció que es presta a les persones usuàries d’aquesta residència, amb la que l’Ajuntament d’Ontinyent té un conveni de col·laboració”, recordava. A més de les 30 places de Centre de Dia, la residència de Sant Francesc compta amb 75 places, totes públiques, repartides en habitacions dobles i individuals, comptant-se amb un mòdul de grans dependents on les persones residents amb majors necessitats tenen una atenció més personalitzada per part del personal mèdic.

Pujar