La VI Sant Silvestre tornarà a unir esport i solidaritat el 28 de desembre
L'esport més solidari torna puntual a la programació nadalenca de Llíria, amb la VI Sant Silvestre solidària, que se celebra el pròxim 28 de desembre, organitzada per l'Ajuntament amb la col·laboració de la Mancomunitat Camp de Túria i la Federació del Comerç.
Un any més, tot el veïnat del municipi està convocat a la carrera més divertida i acolorida de tot l'any, que donarà el tro d'eixida a les 20 hores des de la plaça Major. Allí comença el recorregut de 2.900 metres, en què cada pas és una contribució per una bona causa: la recollida d'aliments per a Càritas i l'ONG Manos Unidas.
Segons el regidor de Festes, Pedro Vicente, "el Nadal és una època en què oferim els nostres millors desitjos. Amb la celebració de la Sant Silvestre, el poble de Llíria entrega el seu millor regal, en forma de solidaritat, a dos entitats que realitzen una magnífica labor ajudant a aquells que més ho necessiten".
Tanmateix, participar també pot tindre la seua recompensa, amb els premis esportius i, també, a l'originalitat que es posen en joc. Un any més, la Federació del Comerç de Llíria entregarà premis en forma de cupó, per utilitzar-los en les compres als comerços federats, als millors corredors, tant en la categoria masculina com en la femenina i, també, a la millor disfressa, ja siga en format individual o col·lectiu.
La VI Sant Silvestre de Llíria obri el pròxim dimecres 12 de desembre el seu període d'inscripcions. Tots aquells que vulguen participar, han de formalitzar la inscripció amb l'entrega d'un quilo d'aliments no-peribles, abans del dia 27 de desembre, en un dels punts habilitats: Pavelló Pla de l'Arc, l'Espai Jove o a la piscina coberta. A més, la inscripció es pot realitzar als comerços locals Ferreteria Les Reixes, Horno Santa Ana, Bolsería Partidors, Avantours, Sport Moros i Twiner Esports.
El dia de la prova s'obrirà un nou període per als ressagats, que tindran una última oportunitat d'inscriure's a la línia de meta des de les 18.30 hores i fins a 20 minuts abans de l'inici de la cursa.