L'artista trans Tavi Gallart estrena el seu show LA OTRA en el Teatre Serrano Gandia aquest dimecres amb motiu del Gandia Pride
La popular artista Tavi Gallart, acompanyada pel guitarrista Uweimar Useche, estrena aquest dimecres 21 de maig al Teatre Serrano de Gandia el seu nou espectacle titulat: LA OTRA. Un Recital No Apto Para Maridos Infieles. L'acte tindrà lloc a la Sala B del Teatre Serrano de Gandia a les 20.00h amb entrada gratuïta. És una activitat organitzada per CLGS (Col·lectiu de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals de la Safor - Valldigna) junt amb la col·laboració de l'ajuntament de Gandia.
Tavi Gallart és una reconeguda artista i activista trans. Natural de Sagunt, és saxofonista del grup Fangoria i ha treballat amb grans referents del panorama musical LGTBIQ+ com Samantha Hudson, Supremme DeLuxe o Pupi Poisson.
Tavi Gallart ha triat Gandia per fer l'estrena del seu nou show LA OTRA. Un Recital de Canciones No Apto Para Maridos Infieles. Es tracta d'un recital de cançons estripades compost per peces pertanyents a l'imaginari popular espanyol, seleccionades per a compondre un repertori a través del que narrar el dolor de ser víctimes de l'engany en les històries d'amor. Des del bolero a la copla, les cançons de LA OTRA ens faran entendre que el dolor del desamor ha sigut sempre el mateix per a totes, i que podem teixir juntes una xarxa sorora entre unes a altres per a afrontar-lo. Grans cançons d'empoderament femení icòniques d'artistes com Rocío Jurado o Rocío Dúrcal sonaran en la veu de Tavi. Al mateix temps que es reflexionarà el que significa ser una dona trans.
L'acte s'emmarca dins de la programació impulsada per CLGS per commemorar el Gandia Pride 2025. Les activitats continuaran dijous 22 a les 17.30h al Jardí de la Casa de Cultura de Gandia, amb la presentació del llibre de literatura juvenil LGTBIQ+ A UN METRO DE CHRISTOPHER, que comptarà amb la presència de l'autor.