elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

La Diputació d’Alacant concedix dos subvencions a Cultura per a impulsar la música, el teatre i altres activitats

La Diputació d’Alacant concedix dos subvencions a Cultura per a impulsar la música, el teatre i altres activitats

    L'Ajuntament de Crevillent, a través de la seua Regidoria de Cultura i concretament des de la Casa de Cultura “José Candela Lledó”, es complau a anunciar la recepció de dos importants subvencions concedides per l'Excma. Diputació d'Alacant, que permetran promoure la cultura i les arts escèniques en el nostre municipi.

    La Regidora de Cultura, Mónica San Emeterio Gil, va expressar la seua satisfacció per estes ajudes, que reflectixen el suport de la Diputació a les iniciatives culturals de Crevillent i el seu compromís amb el desenvolupament artístic local.

    En primer lloc, dins de la convocatòria de la “Campanya Música i Teatre, 2025”, s'ha aprovat una subvenció de 1.358,50 € per a la realització de l'espectacle "Ritmes animalescos", una proposta artística que busca acostar la música i el teatre a tota la comunitat.

    Així mateix, en una altra convocatòria destinada a activitats culturals, musicals i escèniques per a l'any 2025, s'ha concedit una ajuda de 19.208,00 € per a la celebració de la XIII Mostra de Teatre de Crevillent, una activitat que fomenta el teatre en la nostra localitat i enriquix l'oferta cultural del municipi.

    La regidora de Cultura, Mónica San Emeterio, i la Tècnic de Cultura, Ana Satorre, agraïxen sincerament a la Diputació d'Alacant el seu suport continu a les iniciatives culturals i reafirma el seu compromís de continuar promovent activitats que contribuïsquen a la formació, l'entreteniment i l'enriquiment cultural.

    MÉS FOTOS
    La Diputació d’Alacant concedix dos subvencions a Cultura per a impulsar la música, el teatre i altres activitats - (foto 2)
    Pujar