Cultura impulsa la participació en el II Concurs d’Història Gràfica de Crevillent
El concurs, que compta amb la col·laboració de la Regidoria d’Educació, està dirigit a l’alumnat d’Educació Primària i dels instituts d’Educació Secundària del nostre municipi
El Consell Etnogràfic Municipal i la Casa Municipal de Cultura “José Candela Lledó” convoca el segon concurs d’Història Gràfica, amb la col·laboració de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Crevillent. El concurs va dirigit a alumnat d’Educació Primària i dels Instituts d’Educació Secundària de Crevillent.
L'objectiu principal d'aquest concurs és recopilar fotos històriques dels veïns de Crevillent amb la finalitat d’enriquir l’arxiu del Consell Etnogràfic per a futurs estudis i per tenir una base per al futur Museu etnogràfic. La directora d’este Consell explica que “és important que tots siguem conscients de la importància de recopilar les vivències de les persones més majors de la família, per eixe motiu hem d’implicar a tots els escolars de la localitat perquè puguem començar a recopilar la memòria gràfica de les seues famílies que és part de la història de Crevillent”.
Es poden presentar fotografies que van des d'esdeveniments familiars (casaments, batejos, comunions...), fins a fotografies relacionades amb el treball, la cultura, les festes o qualsevol altra activitat i tradició.
Les inscripcions s'acceptaran fins al dilluns 17 de febrer de 2025 i la decisió del jurat serà publicada en xarxes socials el dia 24 de febrer de 2025. Per a obtindre més informació sobre com participar, el premis i les bases del concurs, visita el nostre lloc web oficial https://www.crevillent.es/pagina/concursos/ o es pot preguntar a la Casa Municipal de Cultura "José Candela Lledó". Des del Consell Etnogràfic Municipal, la Casa de Cultura i la Regidoria animen a participar per així demostrar la creativitat i formar part de la cultura de Crevillent.