elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent

Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent
  • Entre el 13 de juny i el 29 d’agost es projectaran tant en pedanies i barris com en el Passeig de Fontenay diferents pel·lícules amb una programació variada, actual i per a tots públics

MÉS FOTOS
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent - (foto 2)
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent - (foto 3)
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent - (foto 4)
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent - (foto 5)
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent - (foto 6)
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent - (foto 7)
Arriba el Cinema d’Estiu a Crevillent - (foto 8)

La regidora de Cultura, Mónica San Emeterio Gil, informa de l'inici del cicle de projeccions de pel·lícules a l'aire lliure en el ja habitual “Cinema d'Estiu”. Esta activitat, pensada per al gaudi de tota la família, permetrà que la població de les pedanies i del nucli urbà puguen gaudir de diferents projeccions.

La programació d'estes pel·lícules és variada, actual i especialment seleccionada per a tots els públics: infantil, juvenil i familiar.

La programació començarà demà divendres 13 de juny en El Reialenc amb la pel·lícula “Dragonkeeper: Guardiana de dracs”. El cicle continuarà el 24 de juliol en el Barri de L'Estació amb “Gru, el meu vilà favorit 4”, i el 5 d'agost en el Barranc de Sant Cayetano amb “Buffalo Kids”.

Detalladament, el Passeig Fontenay acollirà quatre sessions:

  • 1 d'agost: “Kung Fu Panda 4”
  • 8 d'agost: “Wonka”
  • 22 d'agost: “Ainbo, la guerrera de l'Amazònia”
  • 29 d'agost: “Del Revés 2”

Totes les projeccions començaran a les 22.00 hores i l'entrada serà lliure fins a completar aforament, tant en les pedanies com en el Passeig Fontenay.

Este cicle està subvencionat per la Diputació d'Alacant, i es presenta com una excel·lent oportunitat per a gaudir de nits d'estiu amb cinema a l'aire lliure en família i en comunitat, segons ha expressat l'edil de l'àrea.

Pujar