elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

La sort colpeja Borriana: la Bonoloto deixa més de 144.000 euros

La sort colpeja Borriana: la Bonoloto deixa més de 144.000 euros

    La sort ha arribat a Borriana gràcies al sorteig número 171 de la Bonoloto, celebrat el passat divendres 20 de juny de 2025. Un dels premis de segona categoria (5 encerts + complementari) ha sigut repartit en esta localitat de la província de Castelló.

    Segons ha confirmat Loteries i Apostes de l’Estat, el bitllet premiat va ser validat al punt de venda situat a la plaça El Pla, número 11, al centre de Borriana (codi postal 12530). Este establiment s’ha convertit en l’escenari d’un dels premis destacats del dia.

    Els números guanyadors de la Bonoloto en este sorteig van ser: 13, 17, 30, 33, 36 i 47. El número complementari va ser el 21 i el reintegrament va correspondre al número 4.

    En esta ocasió no hi hagué encertants de primera categoria (6 encerts), mentre que una única aposta amb 5 encerts + complementari es va emportar un premi de 144.671,55 euros. Esta aposta va ser precisament la que es va segellar a Borriana, que es converteix així en una de les grans afortunades del dia.

    La ciutat torna a ser notícia pel seu vincle amb la fortuna, en una jornada on l’emoció ha estat molt present. Es recomana revisar els bitllets si s’ha jugat a la zona.

    Pujar