Roben les pertinences d'una parella mentre es banyaven a la platja de Borriana
Els amos i seguretat d'un dels quiosquets van ajudar a retindre a un dels presumptes autors
La Policia de Borriana ha informat d'un robatori a la platja de Borriana. Els fets van ocórrer de matinada quan una parella s'estava banyant en la mar i, pel que sembla, un parell de persones els van robar les pertinences amb la documentació, claus i telèfon mòbil. En aqueix moment van demanar auxili.
L'amo del quiosquet 'Platja Carmela' i el personal de seguretat van perseguir per la platja als implicats en el robatori i van aconseguir retindre a un, mentre que una segona persona es va amagar entre les roques.
Després de donar avís a la Policia Local de Borriana, es van personar fins al lloc per a procedir a la detenció d'un dels presumptes autors del robatori.
Des del quiosquet expliquen que van localitzar la motxilla, buida, tirada de camí al local i després de comunicar-lo a la Policia Local, el propietari va confirmar que era seua.
Les mateixes fonts assenyalen que algú va obrir el cotxe de les víctimes i van intentar robar també en un altre local, encara que el personal de seguretat va frustrar el robatori.