elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano
IAM CAMPILLO OPERACIÓN TRIUNFO 2025

El burrianense Pablo Campillo, a un pas de ser concursant de Operación Triunfo 2025

El burrianense Pablo Campillo, a un pas de ser concursant de Operación Triunfo 2025
  • Coneix al borrianenc que somia amb entrar en OT 2025: experiència, carisma i molta veu

Pablo Campillo, conegut artísticament com IamCampillo, és un dels aspirants que ha aconseguit superar l’anomenada fase limbo i accedir oficialment al càsting final d’Operación Triunfo 2025, que se celebrarà a Barcelona del 5 al 7 de juliol. En aquesta fase es triaran els 18 candidats que participaran en la Gala 0 del programa.

Qui és Pablo Campillo?

Nascut a Borriana i resident a Madrid, Pablo es presenta per segon any consecutiu al càsting d’OT. En l’edició anterior va quedar-se a la fase 2, però en aquesta ocasió ha avançat fins a estar entre els aspirants destacats de 2025.

La fase limbo és un punt d’observació per a perfils amb potencial, abans d’entrar en la decisió final. Superar-la significa estar ja a un pas de convertir-se en concursant oficial del programa.

Pablo compta amb una àmplia experiència en orquestres i ha recorregut escenaris de tot arreu. Després de viure a Austràlia, va decidir dedicar-se completament a la música. A través de les xarxes ha expressat el seu agraïment: “Tenia als meus fora esperant-me i gràcies a això, em vaig sentir segur, amb confiança, no em sentia sol. Gràcies als meus amics de veritat, sempre estareu al meu equip ”.

 
 
 
Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de Iam Campillo (@iamcampillo)

Amb una personalitat constant i plena de somnis, IamCampillo té com a objectius viure de la música i conéixer cultures diferents, com la d’una tribu africana.

També des de Borriana ha participat en aquest càsting Emma Alós, esportista d’elit en llançament de javelina i actual estudiant d’interpretació a Madrid. Ella va arribar a la fase 2, però no ha accedit al càsting final.

Pujar