Compromís per Burjassot reforça la seua executiva amb dos noves incorporacions
Sergi Maicas torna a encapçalar el projecte de Compromís per Burjassot després del congrés local celebrat aquest cap de setmana
Després del Congrés Nacional de finals de passat any i del Congrés Comarcal de Més Compromís de fa unes poques setmanes, aquest cap de setmana es va realitzar el Congrés Local de Burjassot, on Sergi Maicas va tornar a ser elegit com a secretari local del col·lectiu.
Una vegada aprovat l’informe de gestió i repassades les accions dels darrers anys es definiren les línies estratègiques d’aquesta etapa il·lusionant que vol ser un pas endavant per a que Compromís per Burjassot augmente la seua presencia en la presa de decisions locals i col·labore per a tornar al govern del Pais Valencià.
En declaracions del secretari local, Sergi Maicas "comptem amb un equip molt preparat per a assolir tots els nous reptes que com a col·lectiu tenim per a millor la vida de burjassoters i burjassoteres. Les nostres iniciatives arriben al consistori i es reflecteixen en el dia a dia, per això volem continuar creixent de la mà d’un equip humà espectacular".
La nova executiva local de Compromís per Burjassot, que compta amb dues noves incorporacions, s’ha organitzat en nou àrees de treball amb militants que tenen un sobrat coneixement en els camps i que pretenen arribar a un sector molt ampli de la ciutadania de Burjassot.