elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

El Bus de la Marxa connectarà Almassora i Castelló en Magdalena amb servei nocturn i reforç en hores punta

El Bus de la Marxa connectarà Almassora i Castelló en Magdalena amb servei nocturn i reforç en hores punta
  • Tres nits de servei especial perquè els joves gaudisquen de les festes amb transport segur

Les festes de la Magdalena comptaran amb un Bus de la Marxa nocturn que connectarà Almassora i Castelló els dies 22, 28 i 29 de març. L'Ajuntament d'Almassora, a través de la Regidoria de Joventut, ha posat en marxa aquest servei amb l'objectiu de garantir un transport segur i accessible, evitant riscos en els desplaçaments nocturns.

El regidor de Joventut, Vicente Blay Casino, ha subratllat que aquesta iniciativa respon a la necessitat d'oferir una alternativa segura per als joves, assegurant la tranquil·litat de les seues famílies mentre gaudeixen de les festes.

Horaris, reforços i preu del servei

El primer trajecte eixirà de Castelló cap a Almassora a les 22:00 hores i hi haurà freqüències cada 30 minuts fins a les 07:00 hores. Per la seua banda, les eixides de Almassora cap a Castelló començaran a les 22:30 hores i finalitzaran a les 06:30 hores.

Per a garantir un millor servei, s'han previst autobusos de reforç en les hores de major afluència, evitant esperes prolongades i facilitant la mobilitat dels usuaris.

  • Parades a Almassora: les mateixes que les de la línia regular d'autobusos.
  • Parada a Castelló: Plaça País Valencià.
  • Preu del bitllet: 1 euro.
Pujar