elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Valencià

Llorente (EU): “El Sr Clavell té por de debatir amb nosaltres”

Llorente (EU): “El Sr Clavell té por de debatir amb nosaltres”

    El candidat a l’alcaldia de la Vall d’Uixó per Esquerra Unida, Antoni Llorente, ha manifestat la seua voluntat de debatre amb tots els candidats a l’Alcaldia a les properes eleccions del 24 de maig, en un espai obert a la ciutadania i en igualtat de condicions.

    Llorente ha recordat que “fa mesos que com a candidat, en nom d’Esquerra Unida La Vall, he demanat en distints mitjans de comunicació i xarxes socials un debat entre els distints candidats a les properes eleccions. Perquè és necessari que es porten a terme iniciatives polítiques així per a apropar els nostres projectes i les nostres persones a tots els vallers i valleres”.

    “Ara ens hem assabentat pels mitjans de comunicació que el Sr Clavell només vol debatre amb la candidata socialista i pretén deixar-nos a banda a Esquerra Unida i a la resta de formacions polítiques. Una vegada més, el Partit Popular demostra que amb ells res no canvia, i que actuen des de l’arrogància pròpia de les majories absolutes i del bipartidisme. Des d’Esquerra Unida defensem que es faça un debat entre les 7 formacions que concorren a estes eleccions, en un espai obert al públic, que puga ser retransmès pels mitjans de comunicació i dirigit per un periodista professional”.

    “Com a candidat per Esquerra Unida, hem compromet a acudir a qualsevol debat o espai de trobada on se’ns convide, perquè no tenim res a ocultar, perquè volem que la gent conega la nostra aposta per a millorar el poble de La Vall. Sembla que el Sr Clavell no ho té tan clar, tal vegada perquè té alguna cosa que ocultar”.

    El candidato a la alcaldía de la Vall d'Uixó por Esquerra Unida, Antoni Llorente, ha manifestado su voluntad de debatir con todos los candidatos a la Alcaldía a las próximas elecciones del 24 de mayo, en un espacio abierto a la ciudadanía y en igualdad de condiciones.

    Llorente ha recordado que “hace meses que como candidato, en nombre de Esquerra Unida La Vall, he pedido en distintos medios de comunicación y redes sociales un debate entre los distintos candidatos a las próximas elecciones. Porque es necesario que se lleven a cabo iniciativas políticas así para acercar nuestros proyectos y nuestras personas a todos los valleros y valleras”.

    “Ahora nos hemos enterado por los medios de comunicación que el Sr Clavel sólo quiere debatir con la candidata socialista y pretende dejarnos a un lado a Esquerra Unida y al resto de formaciones políticas. Una vez más, el Partido Popular demuestra que con ellos nada cambia, y que actúan desde la arrogancia propia de las mayorías absolutas y del bipartidismo. Desde Esquerra Unida defendemos que se haga un debate entre las 7 formaciones que concurren a estas elecciones, en un espacio abierto al público, que pueda ser retransmitido por los medios de comunicación y dirigido por un periodista profesional”.

    “Como candidato por Esquerra Unida, me compromete a acudir a cualquier debate o espacio de encuentro donde se nos invite, porque no tenemos nada a ocultar, porque queremos que la gente conozca nuestra apuesta para mejorar el pueblo de La Vall. Parece que el Sr Clavel no lo tiene tan claro, tal vez porque tiene algo que ocultar”.

    Subir