elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Castellano

Localitzen a la vaca que es va perdre en les festes de Borriana

Localitzen a la vaca que es va perdre en les festes de Borriana
  • L'animal portava desaparegut des de diumenge passat 4 de setembre i les labors se centren ara a capturar-la ja que l'animal estaria a l'entorn del camí del Marjalet

La Policia ha reactivat el dispositiu de cerca de la vaca desapareguda el passat 4 de setembre en les festes de Borriana. S'han trobat les petjades que podrien pertànyer a l'animal a l'entorn del camí del Marjalet: "Sabem que la vaca està allí", ha explicat el regidor de Seguretat, Javier Gual.

Al principi des de la regidoria de Seguretat han explicat al periodic.com que la vaca havia sigut trobada però finalment han rectificat ja que l'animal no ha sigut localitzat, sinó les seues petjades.

En aquests moments hi ha dispositiu de cerca de la vaca als voltants del Marjalet i es preveu que aquesta vesprada es donen més notícies: "No sabem com va a evolucionar la cosa però el dispositiu s'ha activat i sabem que la vaca està allí", ha explicat l'edil.

comentaris 4 comentaris
DirectordeCine
DirectordeCine
15/09/2017 10:09
El misterio de la vaca Desaparecida

El marido entre con la mirada perdida, su mujer como cualquier día le pregunta como ha ido el día en el trabajo. El comisario con una voz débil... le contesto. "No hubo manera, hemos hecho todo lo posible y no puedo mas, me siento inútil, estoy cobrando un dinero que no me corresponde tanto yo como mis compañeros estamos dolidos profundamente de que un animal demuestra ser mas listos que nosotros" acto seguido irrumpe en llanto. La mujer se le acerca y lo abraza, "no te preocupes hoy no ha el día de suerte, probad mañana..., es lo que digo a la gente cuando me trae reclamaciones y solicitudes en el mostrador".

Pujar