elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Valencià

Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana

Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana
    MÁS FOTOS
    Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana - (foto 2)
    Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana - (foto 3)
    Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana - (foto 4)
    Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana - (foto 5)
    Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana - (foto 6)
    Continúa con éxito de público y gran animación el Aplec de la Plana - (foto 7)

    El Aplec de la Plana, que se celebra por segundo año consecutivo en Onda, vive hoy su última jornada. En la inauguración de ayer viernes fue numeroso el público que siguió los actos culturales, el pasacalle desde la Font de Dins hasta el Casal Jove y sus inmediaciones, donde se celebra el evento, o los conciertos nocturnos. Anoche actuaron, por este orden, Naia, Almorranes Garrapinyaes, La Gossa Sorda, que reunió a mayor número de público, y Rapsodes.

    Hasta mediodía de hoy se han celebrado talleres infantiles y de pintura en la plaza de España. El teniente de alcalde de Servicios a la Ciudadanía del Ayuntamiento de Onda, Vicent Martí Colera, ha destacado la alta participación que se ha alcanzado este año. “Esperamos que esta noche se supere todavía más”, ha dicho Martí.

    Para lograrlo se han preparado las actuaciones de Línia X Y Z, Malnom, el legendario grupo castellonense Tom Bombadil y Pirat’s Sound Sistema.

    comentarios 6 comentarios
    a
    a
    06/07/2010 12:07
    A aplequero

    No es manipulació, ni només va ser questió de la nit del dissabte. No te dic que algú d'eixos nazis amb ganes de lio anara al concert (que també hi han d'eixos), pero molta gent era gent normal d'Onda, sense cap intenció política, amb ganes de estar un rato de festa en un lloc a l'aire lliure i on hi havia festa. No es manipulació ni mentira perque se de bona ma el que va pasar, gent normal insultada i coaccionada, i que ha ficat denuncies pel que va ocòrrer; on el delicte va ser dur la samarreta d'Espanya i voler anar a un acte públic. Sense intenció política ni de provocar. No es questió de generalitzar, perque molta gent que va anar a l'Aplec és gent normal amb ganes de festa. Pero hi havien també uns quants feixistes, entre ells uns quants segurates, que odïen tot lo que no va d'acord amb la seua ideologia i per això les queixes de la gent. La resposta de la gent d'Onda és generalment bona, lo que no volem és que se fagen injusticies contra amics, amigues i coneguts.

    Subir