elperiodic.com
SELECCIONA IDIOMA
Valencià

Rosa Peris: “Las primarias del PSPV están siendo un ejemplo democrático”

Rosa Peris: “Las primarias del PSPV están siendo un ejemplo democrático”
    MÁS FOTOS
    Rosa Peris: “Las primarias del PSPV están siendo un ejemplo democrático” - (foto 2)

    La coordinadora de la campaña para las primarias del PSPV, Rosa Peris, ha hecho balance del que ha sido la primera semana de este proceso que se ha abierto al PSPV y que “está siendo un ejemplo democrático para toda la Comunidad Valenciana y también para España”. Y ha añadido que “el PP y Alberto Fabra tendrían que tomar ejemplo del PSPV y darle la oportunidad de expresar al suya opinión a todos los valencianos y las valencianas convocante elecciones anticipadas”.

    Peris, ha incidido en el provechoso que han sido estos primeros siete días de primarias, puesto que “nos han permitido mantener un contacto muy cercano en simpatizantes y militantes socialistas”. También ha querido agradecer la generosidad de los militantes ante este cambio de modelo porque “supone ceder la soberanía del partido a toda la sociedad progresista de la Comunidad Valenciana”.

    La coordinadora del equipo de Ximo Puig ha destacado que “los socialistas valencianos se han convertido en la punta de modernidad de la política española” puesto que será la primera vez que se celebran en España unas primarias abiertas a la ciudadanía. “Este proceso tiene que servir para revitalizar un partido que quiere ser el partido de los ciudadanos” apuntaba Peris y que “tiene que impulsar el PSPV hasta el gobierno de la Generalitat”.

    Este hecho ha provocado que todos los medios valencianos se hayan fijado en este innovador proceso que ha emprendido el PSPV. Incluso algunos programas de alcance nacional, se han desplazado hasta Valencia para hacer reportajes de las primarias socialistas. Rosa Peris también ha mostrado su satisfacción por el “apoyo que han recibido desde todos los lugares de la Comunitat” porque en tan sólo una semana “muchas han sido las plataformas de apoyo a Ximo Puig que se han creado de manera espontánea”.
    Rosa Peris: “Les primàries del PSPV estan sent un exemple democràtic”.

    Després de la primera setmana, Rosa Peris ha fet balanç de com s’està desenvolupant el procés de primàries del PSPV i s’ha mostrat molt satisfeta “pels primers contactes que hem pogut tindre amb els militants i simpatitzants progressistes de la Comunitat Valenciana”.

    La coordinadora de la campanya per a les primàries del PSPV, Rosa Peris, ha fet balanç del que ha sigut la primera setmana d’aquest procés que s’ha obert al PSPV i que “està sent un exemple democràtic per a tota la Comunitat Valenciana i també per a Espanya”. I ha afegit que “el PP i Alberto Fabra haurien de prendre exemple dels socialistes valencians i donar-li l’oportunitat d’expressar al seva opinió a tots els valencians i les valencianes convocant eleccions anticipades”.

    Peris, ha incidit en el profitós que han sigut aquests primers set dies de primàries, ja que “ens han permés mantenir un contacte molt proper en simpatitzants i militants socialistes”. També ha volgut agrair la generositat dels militants davant aquest canvi de model perquè “suposa cedir la sobirania del partit a tota la societat progressista de la Comunitat Valenciana”.

    La coordinadora de l'equip de Ximo Puig ha destacat que “els socialistes valencians s’han convertit en la punta de modernitat de la política espanyola” ja que serà la primera vegada que se celebren a Espanya unes primàries obertes a la ciutadania. “Aquest procés ha de servir per revitalitzar un partit que vol ser el partit dels ciutadans” apuntava Peris y que “ ha d’impulsar el PSPV fins al govern de la Generalitat”.

    Aquest fet ha provocat que tots els mitjans de comunicació valencians s’hagen fixat en aquest innovador procés que ha emprés el PSPV. Fins i tot alguns programes d’abast nacional, s’han desplaçat fins a València per fer reportatges de les primàries socialistes. Rosa Peris també ha mostrat la seua satisfacció pel “suport que han rebut des de tots els indrets de la Comunitat” perquè en tan sols una setmana “moltes han sigut les plataformes de suport a Ximo Puig que s’han creat de manera espontània”.

     

    Subir